Bestellen en leveren

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bestellingen van particuliere klanten kunnen uitsluitend via de webshop aangenomen worden. Zakelijke klanten kunnen via info@speciaalfeestje.nl bestellingen doorgeven.

Kan ik een bestelling annuleren?

Voor gepersonaliseerde producten die niet geretourneerd kunnen worden, heeft u de optie om na betaling een digitale proefdruk via e-mail te ontvangen. Heeft u voor deze optie gekozen, dan moet u een bevestiging naar ons terugsturen alvorens we uw bestelling in productie nemen. Na uw bevestiging is het niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren.

Geeft u aan dat u niet tevreden bent met de digitale proefdruk, dan kunt u uw bestelling gratis annuleren en betalen we uw volledig bedrag terug. Voor de annulering en terugbetaling dient u wel rekening te houden met een doorlooptijd van circa 5 werkdagen.

Nabestelling

Heeft u al een bestelling geplaatst en wilt u iets nabestellen? Neem dan contact met ons op door een mail te sturen naar info@speciaalfeestje.nl of bel 06-29471119. Zo mogelijk proberen we het af te handelen als één bestelling.

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland gelden de volgende tarieven:

– € 1,82 als uw bestelling (inclusief envelop) lichter is dan 50 gram ;

– € 4,00 als uw bestelling zwaarder is dan 50 gram maar in een brievenbusdoos past ;

– € 5,99 voor pakketten.

– Geen verzendkosten voor bestellingen boven € 50. 

Brievenbuspost wordt via PostNL bezorgd. Voor pakketten werken wij samen met DPD,  DHL of UPS. U ontvangt een Track-en-Trace-code nadat uw bestelling is verstuurd. Voor alcoholische dranken dient u bij ontvangst te ondertekenen en kan er leeftijdsverificatie plaatsvinden. 

Voor het verzenden naar het buitenland zijn de tarieven van onze bezorgdiensten afhankelijk van het land van bestemming en het gewicht. Voor alcoholische dranken gelden bovendien specifieke uitvoerregels. Wilt u een pakket naar het buitenland sturen? Stuur dan een e-mail naar info@speciaalfeestje.nl om te informeren wat de mogelijkheden zijn en hoeveel de verzendkosten bedragen. Vermeld u daarbij wel het land van bestemming en welke producten u gaat afnemen. 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, dat kan. Ons adres is Weg en Land 33C, 2661 DC te Bergschenhoek. 

Let op dat niet altijd iemand op locatie aanwezig is. Maak een afspraak door een e-mail te sturen naar info@speciaalfeestje.nl of te bellen naar 06-29471119 en wij zorgen er dan voor dat uw pakketje voor u klaarstaat. Neem uw bestelformulier en legitimatie mee.

Bij het afhalen van alcoholische dranken dient u ouder te zijn dan 18 jaar. Ook dient u voor ontvangst te tekenen.

Wat zijn de levertijden?

In principe streven we ernaar om uw bestelling binnen 5 werkdagen af te handelen. Bestellingen in het weekend, op een feestdag of na 17:00 op een werkdag worden op de eerstvolgende werkdag verwerkt.

Voor gepersonaliseerde producten streven we ernaar om binnen 1 werkdag een digitale proefdruk naar u te sturen. Alvorens we in productie overgaan dient u deze proefdruk eerst goed te keuren via e-mail. Na uw goedkeuring streven we ernaar om binnen 4 werkdagen te leveren.

We gaan daarbij van uit dat de bezorgdiensten één werkdag nodig hebben om uw bestelling te bezorgen. Helaas zijn we afhankelijk van de bezorgdiensten en kunnen we het niet garanderen.

Zijn we zelf afwezig, dan zullen we minimaal vijf werkdagen van tevoren duidelijk vermelden op onze website. Tijdens onze afwezigheid worden bestellingen niet in behandeling genomen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dat kan. Op de afrekenpagina vinkt u het vakje “Verzenden naar een ander adres” aan. U krijgt dan de mogelijkheid een verzendadres in te voeren dat anders is dan het factuuradres. 

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Voor wijnpakketten dient u te tekenen voor ontvangst. Bent u niet thuis op de geplande tijdstip van levering, dan kunt u via de Track-&-Trace-link een andere bezorgtijd of -plaats kiezen. Doet u dat niet, dan komt de bezorger op de volgende werkdag weer bij u langs. Bent u op dat moment ook niet aanwezig, dan ontvangt u een afhaalbericht.

Voor overige pakketten probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren als u niet thuis bent. Lukt dit niet, dan ontvangt u hiervan een kennisgeving.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu?

Heeft u geen orderbevestiging ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Is uw pakket volgens Track & Trace wel bezorgd, maar heeft u het niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice (06-29471119). Wij zoeken dan samen met de desbetreffende bezorgdienst uit wat er is gebeurd.