Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bestellingen van particuliere klanten kunnen via de webshop of via info@speciaalfeestje.nl aangenomen worden. Voor gepersonaliseerde producten heeft u de optie om na betaling een digitale proefdruk via e-mail te ontvangen. De digitale proefdruk is een pdf-bestand waar het product op ware grootte is afgebeeld. Zo kunt u zien of de plaatsing van de afbeeldingen en de tekst naar wens is. Heeft u voor deze optie gekozen, dan nemen we uw bestelling pas in productie nadat u een bevestiging naar ons heeft teruggestuurd. De digitale proefdruk ontvangt u binnen 1 werkdag na uw bestelling.
Kan ik een bestelling annuleren?
Ja, dat kan mits u dit tijdig doorgeeft. U dient uw annulering altijd schriftelijk door te geven.
Voor gepersonaliseerde producten die niet geretourneerd kunnen worden, heeft u de optie om na betaling een digitale proefdruk via e-mail te ontvangen. Heeft u voor deze optie gekozen, dan moet u een bevestiging naar ons terugsturen alvorens we uw bestelling in productie nemen. Na uw bevestiging is het niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren. Geeft u aan dat u niet tevreden bent met de digitale proefdruk, dan kunt u uw bestelling gratis annuleren en betalen we uw volledig bedrag terug. Voor de annulering en terugbetaling dient u wel rekening te houden met een doorlooptijd van circa 5 werkdagen.
Nabestelling
Heeft u al een bestelling geplaatst en wilt u iets nabestellen? Neem dan contact met ons op door een mail te sturen naar info@speciaalfeestje.nl of bel 06-29471119. Zo mogelijk proberen we het af te handelen als één bestelling.
Wat zijn de verzendkosten?
Binnen Nederland gelden de volgende tarieven:
– € 2,02 voor briefpost (geen Track-en-Trace-code);
– € 4,15 als uw bestelling lichter is dan 2 kg en in een brievenbusdoos past;
– € 5,99 voor pakketten (inclusief Track-en-Trace-code)
Geen verzendkosten voor bestellingen boven €100,-.
Voor België en Duitsland gelden de volgende tarieven:
– € 5,70 als uw bestelling lichter is dan 2 kg en in een brievenbusdoos past;
– € 9,75 voor pakketten (inclusief Track-en-Trace-code)
Geen verzendkosten voor bestellingen boven €175,-.
Brievenbuspost worden via PostNL bezorgd. Voor pakketten werken wij samen met DPD, DHL of PostNL. U ontvangt een Track-en-Trace-code nadat uw bestelling is verstuurd.
Voor het verzenden naar andere landen zijn de tarieven van onze bezorgdiensten afhankelijk van het land van bestemming en het gewicht. Voor alcoholische dranken gelden bovendien specifieke uitvoerregels. Wilt u een pakket naar een ander land sturen? Stuur dan een e-mail naar info@speciaalfeestje.nl om te informeren wat de mogelijkheden zijn en hoeveel de verzendkosten bedragen. Vermeld u daarbij wel het land van bestemming en welke producten u gaat afnemen.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, dat kan. Ons adres is Weg en Land 33C, 2661 DC te Bergschenhoek.
Let op dat niet altijd iemand op locatie aanwezig is. Maak een afspraak door een e-mail te sturen naar info@speciaalfeestje.nl of te bellen naar 06-29471119 en wij zorgen er dan voor dat uw pakket voor u klaarstaat. Neem uw bestelformulier en legitimatie mee.
Wat zijn de levertijden?
In principe streven we ernaar om uw bestelling binnen 5 werkdagen af te handelen. Veelal kan het binnen 3 werkdagen, dit is afhankelijk van uw bestelling, onze voorraden en onze lopende bestellingen. Bel of whatsapp 06-29471119 om te informeren.
Voor gepersonaliseerde producten streven we ernaar om binnen 1 werkdag een digitale proefdruk naar u te sturen. Alvorens we in productie overgaan, dient u deze proefdruk eerst goed te keuren via e-mail. Na uw goedkeuring streven we ernaar om binnen 4 werkdagen te leveren (of in overleg eerder).
We gaan daarbij van uit dat de bezorgdiensten één werkdag nodig hebben om uw bestelling te bezorgen. Helaas zijn we afhankelijk van de bezorgdiensten en kunnen we het niet garanderen.
Zijn we zelf afwezig, dan zullen we minimaal vijf werkdagen van tevoren duidelijk vermelden op onze website. Tijdens onze afwezigheid worden bestellingen niet in behandeling genomen.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. Op de afrekenpagina vinkt u het vakje “Verzenden naar een ander adres” aan. U krijgt dan de mogelijkheid een verzendadres in te voeren dat anders is dan het factuuradres.
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Voor brievenbuspost hoeft u niet thuis te zijn. Voor pakketpost ontvangt u een Track-&-Trace-link. Bent u niet thuis op de geplande tijdstip van levering, dan kunt u via de Track-&-Trace-link een andere bezorgtijd of -plaats kiezen. Doet u dat niet en bent u niet thuis, dan probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren. U ontvangt hiervan een kennisgeving.
Lukt het niet op bij uw buren af te geven, dan komt de bezorger op de volgende werkdag weer bij u langs. Bent u op dat moment ook niet aanwezig, dan ontvangt u een afhaalbericht.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu?
Is uw pakket volgens Track & Trace wel bezorgd, maar heeft u het niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice (bel 06-29471119 of e-mail naar info@speciaalfeestje.nl). Wij zoeken dan samen met de desbetreffende bezorgdienst uit wat er is gebeurd. Voor brievenpost zonder Track-en-Trace-code laten we u via e-mail weten wanneer de post verstuurd is. Binnen twee werkdagen kunt u uw bestelling verwachten.
Gebruikte Materialen.
Bij het verzenden van de bestellingen zouden wij gebruik kunnen maken van gebruikte vouwdozen. Deze kunnen bijvoorbeeld overdozen kunnen zijn van het oorspronkelijke artikel, of van andere artikelen uit ons assortiment afkomstig van andere bedrijven.
Er is gekozen voor het gebruik van deze dozen uit milieuoverwegingen en kostenbesparing.